نوشته شده توسط : سعید

چای ممکن است همیشه نتایج چشمگیری نداشته باشد اما به خوبی تحمل می شود و عوارض جانبی بسیار کمتری نسبت به داروهای منظم جوش ایجاد می کند. به همین دلیل است که آنها یکی از بهترین نوشیدنی ها برای کمک به مبارزه با آکنه هستند. بهترین چای ها برای آکنه عبارتند از: چای رویبوس ، چای بابونه ، چای نعناع ، چای گزنه ، قاصدک ، اروروت ، زنجبیل و چای سبز.
همراه با نوشیدن چای برای آکنه ، می توانید از چای به عنوان محلی برای آکنه نیز استفاده کنید. با این حال ، چای باید دم بکشد تا مواد فعال بتوانند به محلول چای نفوذ کنند. این امر باید در مورد هر دو عمل - برای نوشیدن و برای موارد موضعی - صادق باشد. و در بعضی موارد ، می توان آکنه را با نوشیدن و استفاده از همان دمنوش های گیاهی بر روی پوست درمان کرد.

بهترین چای ها برای آکنه وجود دارد
چای رویبوس
چای بابونه
چای نعناع
چای گزنه
چای قاصدک
چای سبز
چای Arrowroot
چای زنجبیلی
1. چای ROOIBOS

رویبوس گیاهی بنشن است که بومی آفریقای جنوبی است. به آن بوش قرمز نیز گفته می شود و قرن هاست که در طب سنتی کشور بومی خود استفاده می شود.

چای رویبوس یک چای موثر برای آکنه در نظر گرفته می شود زیرا دارای خواصی مانند آنتی اکسیدان ، خاصیت ضد باکتری و تعدیل کننده سیستم ایمنی است.

چای رویبوس به آکنه کمک می کند زیرا حاوی مقادیر زیادی از نوتوفاژین و آسپالاتین و همچنین سوپراکسید دیسموتاز است. این 3 آنتی اکسیدان یک محافظت موثر و گسترده در برابر رادیکال های آزاد مضر ایجاد می کنند و روی پوست نیز فعال هستند. بنابراین ، آنها می توانند گونه های اکسیژن واکنش پذیر را پاک کرده و از آسیب دیدن پوست جلوگیری کنند.

چای Rooibos همچنین با کاهش شدت و شکست ضایعات التهابی آکنه به آکنه کمک می کند ، زیرا برخی از مواد شیمیایی این چای به تنظیم سیستم ایمنی بدن و جنبه های مضر پاسخ ایمنی در جوش های پوستی کمک می کند.

چگونه این چای با استفاده از آن روی پوست به آکنه کمک می کند:

یک اثر ضد باکتری خفیف ایجاد می کند زیرا می تواند به از بین بردن باکتری های ایجاد کننده آکنه در پوست کمک کند
به از بین بردن سبوم اضافی و سلولهای مرده پوست از پوست کمک می کند
به محافظت از پوست در برابر عوامل تحریک کننده کمک می کند زیرا این ماده ضد حساسیت نیز است
به عنوان پاک کننده یا تونر استفاده شود و به شما در ترمیم PH بدن ، جلوگیری از خشکی پوست و از بین بردن منافذ پوست کمک می کند.
2. چای شیمیایی برای آکنه

قرن ها است که چای بابونه به عنوان یک داروی سنتی استفاده می شود. چای بابونه یکی از بهترین چای ها برای آکنه در نظر گرفته می شود ، زیرا می تواند فواید آنتی اکسیدانی ، ضد التهابی و ضد باکتریایی فراهم کند.

فواید چای بابونه برای آکنه عبارتند از:

نوشیدن چای می تواند شدت جوش های پوستی را کاهش دهد ، استفاده از چای به صورت موضعی نیز می تواند به تسکین علائم آکنه کمک کند.

کمپرس های بابونه که روی پوست استفاده می شود مقایسه می شود که دارای فعالیتی مشابه با پماد هیدروکورتیزون 1٪ در کاهش التهاب پوست است. همچنین می تواند با کاهش آسیب های رادیکال های آزاد و همچنین باکتری های آکنه ، از پوست محافظت کند.

برگ های پودر شده چای بابونه را می توان روی زخم های آکنه نیز مالید تا از بین بروند. کیسه های چای بابونه سرد را می توان روی جوش ها فشار داد تا تورم و قرمزی را کاهش دهد.

هنگام درمان آکنه با نوشیدن چای بابونه ، سایر داروهای جوش مانند عسل و آبلیمو باید به چای اضافه شود تا تقویت شود
3. چای اسپارمینت برای آکنه هورمونی
چای نعناع یکی از بهترین چای ها برای آکنه است زیرا ضد آندروژنی است و برای جلوگیری از عدم تعادل هورمونی شناخته شده است که به عنوان عامل ایجاد جوش های پوستی شناخته می شود. اگر آکنه شما به دلیل وجود بیش از حد هورمون های جنسی مردانه مانند تستوسترون و آندروژن است ، چای نعناع ارزش آزمایش دارد. این ماده باعث تولید هورمون های جنسی زنانه مانند استروژن می شود که به عنوان آکنه کاهش می یابد. چای نعناع همچنین برای شرایط مبتنی بر هورمون مانند PCOS نیز توصیه می شود. یک مطالعه نشان داد که زنان به مدت 5 روز روزانه 2 فنجان چای نعناع می نوشند ، سطح تستوسترون آزاد را در خون کاهش می دهند.

اگر آکنه هورمونی شما به دلیل نسبت زیاد سطح تستوسترون در مقایسه با استروژن ایجاد می شود ، چای نعناع هندی می تواند امتحان آکنه های هورمونی باشد.

اثر آنتی اکسیدانی چای نعناع می تواند از آسیب اکسیداتیو به پوست جلوگیری کند. بنابراین می تواند از پوست محافظت کرده و از ایجاد ضایعات آکنه جلوگیری کند.
چای نعناع اکسیداسیون چربی ها را کاهش می دهد و باعث کاهش تعدادی از رادیکال های آزاد مضر می شود که به عنوان محصولات جانبی واکنش اکسیداسیون ایجاد می شوند.
نعناع مانع از خراب شدن سبوم موجود در پوست می شود. وقتی سبوم سریع اکسید شود ، منافذ سفت شده و مسدود می شود.
هنگام نوشیدن ، نعناع هندی همچنین میزان تستوسترون کل بدن را کاهش نمی دهد ، برخلاف سایر داروهای آکنه که برای کاهش سطح آندروژن در بدن استفاده می شود ، عوارض جانبی بسیار کمتری ایجاد می کند.
این امر به ویژه برای زنانی که آکنه بزرگسالان دارند و در دوره های قاعدگی آنها شعله ور می شود ، توصیه می شود. چای نعناع به دلیل توانایی آن در تأثیر بر سطح هورمون ها در بدن ، فقط باید در مقادیر متوسط ​​مصرف شود.

نکته مهم: این مورد را زنان باردار و شیرده نباید استفاده کنند.

4. STINGING NETTLE TEA
تصور می شود که این چای خون را تصفیه و سم زدایی می کند ، که به طور طبیعی پوست را کاملاً صاف می کند. متخصصان گیاهان دارویی همچنین ادعا می کنند که می توان از این ماده برای تهیه یک چای گیاهی استفاده کرد که از سلامت پوست و مو پشتیبانی می کند.

این چای سرشار از ویتامین های گروه B ، ویتامین K ، سلنیوم و روی است. این عوامل با هم ترکیب می شوند تا به پوست نوشیدنی بیشتر و محکم تر شود.

5. چای قاصدک
این گیاه در واقع قرن هاست که به صورت دارویی مورد استفاده قرار می گیرد. بومیان آمریکا از آن برای ارتقا health سلامت پوست استفاده می کردند و برخی از گیاهان دارویی و پزشکان طب طبیعی امروزه آن را برای همان منظور توصیه می کنند.

تصور می شود قاصدک با بهبود عملکرد کبد ، که خون را پاک می کند و سموم را از بدن خارج می کند ، به پوست کمک می کند.

ریشه قاصدک همچنین حاوی تعداد زیادی آنتی اکسیدان است که به جلوگیری از پیری زودرس و همچنین ویتامین های A ، B ، C و مواد معدنی آهن ، پتاسیم و روی کمک می کند که همه از پوست شفاف حمایت می کنند.

6. چای سبز برای آکنه
چای سبز به عنوان نیروگاه تمام چای های آکنه در نظر گرفته می شود. اگر به دنبال بهترین چای برای آکنه هستند ، بسیاری به چای سبز اشاره می کنند. اما آیا چای سبز واقعاً به آکنه کمک می کند؟ پاسخ کوتاه بله است!

چای سبز حاوی آنتی اکسیدان های متعددی از جمله EGCG ، کاروتنوئیدها ، توکوفرول ها ، اسید اسکوربیک و سلنیوم است که با جلوگیری از آسیب اکسیداتیو به دلیل رادیکال های آزاد مضر ، باعث ارتقا health سلامت پوست می شود و چای سبز را برای کاهش آکنه موثر می کند.

وقتی چای سبز بصورت موضعی در فرمولی با غلظت 2.5٪ چای سبز روزانه به مدت 60 روز استفاده می شد. نتایج نشان داد که تولید سبوم پس از 8 هفته تا 80٪ کاهش یافته است. اگر آکنه شما به دلیل پوست چرب و سبوم بیش از حد است ، استفاده از چای سبز به مدت چند هفته در روز می تواند تولید آکنه و سبوم را بدون عوارض جانبی شدید داروها کاهش دهد.

7. مزایای آکنه چای ARROWROOT
معروف است که چای Arrowroot ضد التهاب و کمک به هضم غذا است. این کاملاً مشخص نیست که چگونه کار می کند ، اما به تسکین مشکلات هضم کمک می کند و همچنین از غشای مخاطی محافظت می کند به همین دلیل برای مسائل گوارشی مفید است. برخی از مطالعات arrowroot نشان می دهد که سیستم ایمنی بدن را نیز تقویت می کند. کاهش التهاب و کمک به هضم غذا می تواند آکنه را کاهش دهد زیرا التهاب معمولاً منجر به قرمزی و شعله ور شدن آکنه می شود. برای استفاده ، پودر arrowroot را در مقداری آب مخلوط کنید و لذت ببرید!

8. چای GINGER برای آکنه
زنجبیل بخاطر تسکین معده ناراحت شناخته شده است ، اما همچنین می تواند برای کسانی که آکنه دارند نیز مفید باشد! دلیل این امر آنست که زنجبیل حاوی بیش از 30 مقدار گینجر است که دارای خواص آنتی اکسیدانی و ضد التهابی هستند. چای زنجبیل را می توان با جوشاندن یک قاشق غذاخوری زنجبیل خرد شده در آب به مدت یک دقیقه تهیه کرد ، همچنین می توانید مایع را به صورت موضعی نیز بمالید تا خواص ضد التهابی مستقیماً باعث پوست شود. اگر شما با مشکلات گوارشی روبرو شده اید و با درد و قرمزی بیشتر روی پوست خود روبرو هستید ، زنجبیل می تواند انتخاب خوبی برای آزمایش شما باشد.

سایر مزایای آکنه چای سبز:

ویتامین ها و پروویتامین های موجود در چای سبز مسئول تعدادی از فرآیندهای بیولوژیکی هستند که همه آنها می توانند به اصلاح برخی از دلایل اصلی آکنه کمک کنند.
آنها می توانند با تعدیل سیستم ایمنی بدن و کاهش عدم تعادل هورمونی ، به کاهش التهاب پوست کمک کنند.
اثر ضد میکروبی چای سبز در درمان آکنه نیز مفید است. چای سبز حاوی روی است. روی یک ماده ضد میکروبی شناخته شده است که برای درمان آکنه استفاده می شود.
طبق مطالعه بارانی ، چای سبز به اندازه 4٪ بنزوئیل پراکسید در درمان آکنه موثر بود.
چگونه می توان از چای به طور موضعی برای آکنه استفاده کرد

یک نکته مهم که باید به یاد داشته باشید این است که تهیه و نوشیدن چای ساده است ، اما استفاده از چای گیاهی بر روی پوست نیاز به راهنمایی دارد.

1. چای خود را برای استفاده موضعی در آکنه آماده کنید
می توانید هرکدام از چای ها را برای آکنه ذکر شده در این لیست انتخاب کنید. چای را با قرار دادن کیسه های چای یا برگ چای خود در آب جوشانده شده به مدت حدود 5 دقیقه آماده کنید. کیسه های چای را بردارید و بگذارید تا خنک شوند تا پوست خود را نسوزانید. اگر از برگ استفاده می کنید ، می توانید آن را فیلتر کرده و برگها را روی دستمال کاغذی تمیز قرار دهید تا بعداً استفاده شود. بگذارید چای دم کرده نیز خنک شود. هم از برگ و هم از چای می توان به صورت موضعی استفاده کرد.

برای مالیدن چای بر روی پوست ، ابتدا پوست را با یک صابون یا پاک کننده ضد آلرژی شسته و بشویید. پاک کننده نعناع Ilike to usethis زیرا دارای ترکیباتی مانند بابونه و نعناع مخصوص آکنه است که قبلا ذکر شد.
بعد از شستشو ، چای دم کرده خنک شده را با پنبه مانند تونر روی پوست قرار دهید. اگر از چای برگ سست استفاده کرده اید ، می توانید برگ ها را با چای نیز مخلوط کنید.
بگذارید چای روی پوست خشک شود و بگذارید 10 دقیقه قبل از آب کشیدن بماند.
روش تهیه ضماد چای برای آکنه:

همچنین می توانید یک حوله تمیز و کوچک در چای خیس کنید تا ضماد (توده ای نرم و مرطوب از پارچه) شود.
ضماد را روی ناحیه آسیب دیده پوست پخش کنید و قبل از آبکشی بگذارید 15 دقیقه بماند.
برای جلوگیری از خشکی پوست ، یک مرطوب کننده مرغوب استفاده کنید.
واضح است که این بهترین چای ها برای آکنه دارای ابرقدرت هستند! با این حال ، فقط به دلیل طبیعی بودن این چای ها و گیاهان به این معنی نیست که با اثرات جانبی یا واکنش های احتمالی همراه نیست. هنوز هم ، صحبت با یک متخصص گیاهان دارویی یا سایر پزشکان را در نظر داشته باشید تا مطمئن شوید که موارد منع مصرف یا مشکلات بهداشتی ندارید که این چای ها را برای شما مفید یا حتی مضر کند.

 

لینک کوتاه: yun.ir/40qdkc



:: بازدید از این مطلب : 113
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : سه شنبه 18 خرداد 1400 | نظرات ()
نوشته شده توسط : سعید

 

پاک کننده رنگ مو چیست؟
یک ماده کش کننده مصنوعی رنگ مو ، که به آن ماده پاک کننده رنگ مو یا کش کننده رنگ مو نیز گفته می شود ، بسیار کارآمد و یکی از کم خطرترین راه ها برای از بین بردن رنگدانه های رنگی مصنوعی از موهای شماست. اگر تمایل دارید که مانند پیکسل پلاتینیوم گوئن استفانی به یک "زیر دریایی زرد" تبدیل شوید ، ادامه مطلب را بخوانید!

سلامتی مراقبت از مو Stealth: یک برطرف کننده رنگ مخصوصاً برای از بین بردن رنگ اکسیداتیو (دائمی) موها طراحی شده است. محصولات پاک کننده رنگ معمولاً آمونیاک یا مواد سفید کننده ندارند. اگر مارک مناسبی انتخاب کنید و فقط گاهی از محصول استفاده کنید ، صدمه قابل توجهی به موهای شما وارد نمی کند.

حس مشترک در مورد رایحه ها: پاک کننده های رنگ برای استفاده در خانه مناسب هستند ، اما اطمینان حاصل کنید که دستورالعمل ها را به دقت دنبال می کنید و محصول را به درستی استفاده می کنید. تحمل بوی قوی گوگرد ممکن است برای بعضی از افراد دشوار باشد ، بنابراین شستن چندین بار مو در مرحله شستشو توصیه می شود بیشتر بوی آن کاهش یابد. در مورد رایحه ها حس مشترک داشته باشید!

هنگامی که شما نیاز به استفاده از نوار رنگ دارید؟
1. هرج و مرج رنگی برای از بین بردن رنگ ناخواسته: اگر مارک دیگری از سایه دلخواه خود را امتحان کردید و از آن چیزی که می خواستید تیره تر به نظر برسد ، نوار پاک کننده رنگ BFF جدید شماست !. یا اگر موهای بلوند طبیعی خود را به رنگ تیره تری درآورده اید ، اما از نتایج آن خوشتان نمی آید ، یک استریپر رنگ را به عنوان نجات دهنده خود در نظر بگیرید! در هر صورت ، پاک کننده رنگ مو م wayثرترین راه برای معکوس کردن کاربرد نامطلوب رنگ و دستیابی به پایه مناسب برای یک رنگ جدید است.

موی برنجی تن در خانه
2. از بین بردن رنگ قبل از درمان: این محصول می تواند برای از بین بردن تجمع برنامه های رنگی قبلی ، موهای شما را برای رنگ آمیزی مجدد آماده کرده و سایه مورد نظر شما را بدست آورد.
لحظه های قبل: حذف رنگ چگونه کار می کند؟
در طول زمان پردازش ، ماده پاک کننده رنگ با کارکرد 1. ورود به ساقه مو 2. سپس شکستن مولکولهای بزرگ رنگی که توسط رنگهای اکسیداتیو در موها رسوب می کنند. ذرات مولکول های رنگ آنقدر کوچک می شوند که از روی مو شسته شوند. این محصول نه تنها رنگدانه های مصنوعی را از آخرین رنگی که استفاده کرده اید ، بلکه همچنین از تمام رنگ های قبلی نیز پاک می کند.

خلاصه سفید کننده: پاک کننده رنگ ، رنگ موی طبیعی شما را روشن نمی کند زیرا حاوی سفید کننده نیست (موارد استثنائی نیز وجود دارد). این محصول فقط برای پاک کردن رنگدانه های دائمی رنگ مو که قبلاً استفاده شده است ، بدون سفید شدن طراحی شده است.

در اینجا یک مختصر سفید کننده وجود دارد: اگر بخواهید رنگ طبیعی اصلی خود را بازیابی کنید و در گذشته از سفید کننده استفاده کرده اید ، این محصول کار نخواهد کرد. پاک کننده رنگ موهای شما را به رنگ از قبل سفید نشده بر نمی گرداند زیرا رنگدانه طبیعی موجود در موهای بکر زیرین شما روشن و تغییر یافته است. پاک کننده رنگ تمام رنگ مصنوعی را از موهای شما پاک می کند و پایه روشن شده زیرین را نشان می دهد.
پس از اتمام روند حذف رنگ ، انتظار یک رنگ زیبا را نداشته باشید. با این حال ، می توانید پایه مناسبی برای رنگ آمیزی مجدد موهای خود پیدا کنید تا به رنگ دلخواه خود برسید. این همان چیزی است که این محصول برای آن طراحی شده است.

آفتاب پرست های رنگی: کسانی که می خواهند به رنگ طبیعی خود بازگردند ممکن است از نتایج ناامید شوند. بسیاری از افراد عامل پاک کننده رنگ خود را بخاطر گذاشتن ته رنگهای گرم مقصر می دانند (به همین دلیل است که شما به سختی می توانید یک ماده پاک کننده رنگ با درجه بالایی را ببینید). با این حال ، این زیره ممکن است نتیجه فرآیندهای قبلی مرگ باشد. رنگهای دائمی زمینه ای گذشته ممکن است برخی از رنگدانه های طبیعی موجود در موهای شما را از بین برده و مواد استخراج کننده رنگ این موهای ناخوشایند را نشان دهد.

ترانسفورماتورهای رنگی: آیا یک پاک کننده رنگ یک رنگ نیمه دائمی دارد؟
این محصول بی نظیر روی رنگهای شدیدی مانند آبی ، قرمز روشن ، صورتی ، بنفش یا سبز کار نمی کند. با عرض پوزش ، بچه های رنگین کمان و gals! این فقط روی رنگهایی کار می کند که از سازندگان پراکسید استفاده می کنند ، بنابراین در از بین بردن رنگهای مستقیم مانند حنا و سایر رنگ های گیاهی و همچنین رنگ های نیمه دائمی یا موقتی بی تأثیر است.

True Colors: ممکن است شما برخی از گزارش ها را در مورد حذف موفقیت آمیز رنگ مد نیمه دائمی با استفاده از مواد کش آورنده رنگ مو مصنوعی خوانده باشید. با این حال ، آنها برای استفاده استفاده نشده اند. یک توضیح احتمالی این است که محو شدن قابل توجه رنگهای واضح ممکن است در اثر شستشوی چند بار با شامپو شفاف کننده و شستشوی مو با آب بسیار گرم ، بیشتر از عمل پاک کننده رنگ ایجاد شود.

بروزرسانی: مواد پاک کننده مستقیم رنگ برای کمک به خلاص شدن از شر رنگهای نیمه دائمی و آزمایش بیشتر با رنگهای مد تولید شده اند.

به طور خلاصه واقعیت های آفتاب پرست رنگی معمولی ،
آ. نتیجه به رنگ طبیعی و تاریخچه رنگ مو بستگی دارد.

ب اگر موهای قهوه ای طبیعی خود را سیاه رنگ کرده اید ، ممکن است قهوه ای مایل به قرمز باشد.

ج اگر موهای بلوند طلایی خود را به رنگ قهوه ای تیره رنگ کرده اید ، احتمالاً با یک بلوند کمی مایل به قرمز مواجه خواهید شد.

د اگر از موهای تیره و طبیعی خود سایه روشن تری گرفته اید ، پاک کننده رنگ باعث می شود که رنگ مصنوعی موهای شما برطرف شود و پایه روشن شود.

ه اگر قبل از مرگ دائمی در سایه تیره ، موهای شما تا حدی خاکستری شده باشد ، موهای سفید شما نارنجی می شود. شما ممکن است برای رنگ آمیزی یا انتقال به موهای خاکستری طبیعی خود نیاز به کمک رنگگرای خود داشته باشید.

کنترل آسیب: آیا پاک کننده رنگ به موهای شما آسیب می رساند؟
برای کنترل کم آسیب ، به خاطر داشته باشید که استریپ رنگ فقط بدون تغییر ساختار موهای شما ، رنگهای مصنوعی را از بین می برد. استفاده از آنها نسبت به استفاده از مواد سفید کننده یا محصولات پایه آمونیاک آسیب کمتری به موهای شما می زند. با این حال ، قرار دادن موها در معرض شامپو چند بار و شستشوی زیاد آب گرم می تواند موهای شما را از روغنهای طبیعی تهی کند و باعث خشک شدن رشته شما شود. استفاده از نرم کننده بعد از آن یک امر ضروری است! برای کمک به بازگرداندن رطوبت و نرمی باید یک درمان تهویه عمیق انجام شود. برای اینکه موهایتان روی داغ نگه داشته شود ، کنترل آسیب را انجام دهید!

اگر فقط گاهی از مواد کشش دهنده رنگ مو استفاده کنید ، آسیب جدی به موهایتان نخواهید خورد. استفاده بیش از حد از محصولات سلب رنگ می تواند موهای شما را خشک ، متخلخل و مستعد شکستگی کند. از آنجا که دستگاه های کشش رنگ مو یک لایه کوتیکول برجسته ایجاد می کنند ، ممکن است پس از کشیدن موهای خود ، رنگ پریدگی سریعتری را تجربه کنید.

برای حفظ یکپارچگی موهای خود ، از مواد پاک کننده رنگ مو به میزان متوسط ​​استفاده کنید و مارک تجاری را انتخاب کنید که حاوی سفید کننده در فرمول نیست.

نحوه استفاده از پاک کننده های رنگ: Fab 5 مرحله:
توجه داشته باشید که یک اتاق سرد و خنک محیط مناسبی برای استفاده از پاک کننده روز نیست. همچنین ، حتماً از لباس و سطوح اطراف خود محافظت کنید زیرا محصول می تواند آنها را لکه دار کند. همیشه دستکش بپوشید و اطمینان حاصل کنید که تمام وسایل استفاده شده از پلاستیک یا شیشه هستند.

مرحله 1– موهای خود را دو بار با یک شامپوی شفاف شامپو کنید. موهای خود را بشویید و با حوله خشک کنید زیرا قبل از استفاده باید تمیز و مرطوب باشد. طبق دستورالعمل ، برخی از محصولات (مانند مو پاک کننده JoBaz) باید روی موهای خشک استفاده شود. موهای شما باید در هر دو حالت کاملا تمیز باشد.

مرحله 2– کیت های پاک کننده رنگ در دو بطری جداگانه حاوی محلول اسید و یک عامل کاهنده گوگرد موجود هستند. شما باید دستورالعمل ها را دنبال کنید و آنها را با هم مخلوط کنید تا باعث واکنش شیمیایی شود.

مرحله 3– در مرحله کاربرد ، باید سریع کار کنید زیرا هنگامی که محلول ها با هم مخلوط می شوند ، محصول اثر خود را از دست می دهد. با استفاده از یک برس رنگ بلافاصله مخلوط را روی موها بمالید. اگر موهای بلندی دارید ، ممکن است راحت تر محصول را در دستکش بیاندازید و آن را با نوک انگشتان بمالید. برای اطمینان از توزیع یکنواخت ، از یک شانه پلاستیکی دندانه دار استفاده کنید.

مرحله 4– هنگامی که مو به خوبی با این ترکیب اشباع شد ، یک کلاه مخصوص پردازش روی موهای خود قرار دهید و به مدت 20 دقیقه حرارت متوسط ​​اعمال کنید. برای گرم نگه داشتن مو می توانید از سشوار استفاده کنید. اعمال گرما به باز شدن کوتیکول و تسریع در حذف رنگ کمک می کند. اگر از سشوار استفاده نمی کنید ، درب پلاستیکی را با حوله بپیچید تا موهایتان گرم شود.

مرحله 5– مرحله شستشو مهمترین قسمت فرآیند است و باید به درستی انجام شود. در طی این مرحله ، شما ذرات رنگ مو را می شوید. شامپو را بزنید و کاملاً بشویید و آب را چند بار هدایت کنید. هر شامپو باید با شستشوی گرم و طولانی همراه باشد تا کوتیکول ها را باز نگه دارد. اگر از آب سرد استفاده می کنید ، محصول کار نمی کند. اگر موهایتان را به اندازه کافی شستشو ندهید ، ذرات رنگی که در موهای شما باقی مانده در هوا اکسید می شوند و دوباره منبسط می شوند. هنگامی که ذرات رنگ را کاملاً از بین نبرید ، ممکن است مجدداً تیره شدن ناخواسته را تجربه کرده و ظرف 24-48 ساعت پس از استفاده دوباره به رنگ ناخواسته برگردید. شستشوی اضافی به شستشوی بوی شدید و نامطبوع محصول نیز کمک می کند.

موهای شما بعد از شستن چندبار شستشو کمی خشک خواهد شد ، بنابراین مقدار زیادی نرم کننده بزنید و بگذارید چند دقیقه بماند تا با خشکی آن مقابله کند. برای مهر و موم شدن کوتیکول ها باید از یک ماده پر کننده پروتئین خنثی استفاده شود.

بستن چرخه: رنگ آمیزی مجدد
اگرچه دستورالعمل های روی جعبه می گوید شما می توانید موهای خود را در همان روز رنگ کنید ، من توصیه می کنم قبل از رنگ آمیزی موهای خود را برای چند روز استراحت دهید. اگر برنامه های رنگی قبلی موهای شما را خشک و بیش از حد متخلخل می کند ، پس از استفاده از پاک کننده رنگ این حالت حتی بیشتر آشکار می شود. اگر بلافاصله پس از انجام فرآیند از بین بردن رنگ ، رنگ موی دائمی را اعمال کنید ، باید رنگی را انتخاب کنید که حداقل 2 سطح از آنچه می خواهید روشن تر باشد ، زیرا رنگ آمیزی موهای بسیار متخلخل نتایج تیره و شدیدتر از آنچه در نظر گرفته شده است را ایجاد می کند.

اگر می خواهید همان روز موهای راه راه خود را دوباره رنگ کنید ، توصیه می شود رنگ موی موقت یا نیمه دائمی را که نزدیک به سایه و رنگ طبیعی شماست استفاده کنید و حداقل یک هفته صبر کنید تا قبل از استفاده از یک رنگ دائمی. این اجازه می دهد که تخلخل موهای شما کمی کاهش یابد.

اگر تصمیم دارید فقط صبر کنید تا ریشه ها رشد کنند ، استفاده از شامپوی "بنفش" به شما کمک می کند تا برنج دور نشود.

 

لینک کوتاه: yun.ir/cjuina



:: بازدید از این مطلب : 110
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : یک شنبه 9 خرداد 1400 | نظرات ()
نوشته شده توسط : سعید

 

معاملات پاک کننده لاک ناخن چیست و آیا برای ناخن های شما ضرر دارد؟

از نظر برخی ، پاک کننده لاک ناخن استون گرگ بزرگ صنعت ناخن است.

میدونی. بطری های مایع با بوی سخت ، گلوله های پشم پنبه را در آن خیس می کنید تا لاک ناخن قرمز قرمز پا را که برای مدت 6،876،980 سال رنگ می کشید ، پاک کند.

گوگل "استون بد است" و شما مقالات زیادی راجع به آسیب هایی که پاک کننده های لاستیک استون می توانند به ناخن های شما وارد کنند ، پیدا خواهید کرد ، اما وقتی از متخصصان بپرسید ، آنها به شما خواهند گفت که هیچ علم سختی اثبات نمی کند که پاک کننده لاک ناخن استون خطرناک است. .

اما در واقع استون چیست ، چه کاری برای ناخن های شما انجام می دهد و آیا استفاده از آن بی خطر است؟ و اگر استون "بد" است ، آیا روش های دیگری برای از بین بردن لاک ناخن ، ناخن های اکریلیک ، ناخن های SNS و شلاک بدون آن وجود دارد؟

برای فهمیدن این موضوع ، ما از یک متخصص پوست متخصص سلامت ناخن و دو تکنسین ناخن خواسته ایم که توضیح دهند که چه سر و صدایی در مورد استون ایجاد می شود و آیا استفاده از آن خوب است.

استون چیست و آیا برای ناخن ها مضر است؟ خلاصه…
استون یک حلال است که در مواد پاک کننده لاک ناخن یافت می شود.
پاک کننده لاک استون با شکستن لاک ناخن و از بین بردن آن از سطح صفحه ناخن کار می کند.
استون سمی نیست ، اما در صورت بلعیدن خطرناک است.
قرار گرفتن در معرض استون می تواند باعث از بین رفتن آب صفحه ناخن ، کوتیکول و پوست اطراف آن شود - ناخن ها خشک و شکننده می شوند و کوتیکول ها خشک ، پوسته پوسته ، قرمز و تحریک می شوند.
پاک کننده های لاک ناخن استون همچنین حاوی مواد شیمیایی هستند و پاک کننده های لاک ناخن طبیعی برای پاک کردن لاک به اسکراب نیاز دارند که باعث آسیب به ناخن ها می شود.
از محلول های حلال غیر استون می توان برای از بین بردن مانیکورهای اکریلیک ، ژل ، شلاک و SNS استفاده کرد.
هیچ تحقیق قطعی برای اثبات مضر یا سمی بودن استون وجود ندارد - این ماده موثرترین پاک کننده لاک ناخن است که در حال حاضر در بازار وجود دارد.
عفونت های ناشی از بهداشت نامناسب سالن ، درماتیت تماسی آلرژیک و لامپ های UV بیشتر مربوط به مسائل ناخن است تا پاک کننده لاک ناخن استون.

استون چیست / پاک کننده لاک استون چیست؟
"استون ، همچنین به عنوان پروپانون شناخته می شود ، مایعی قابل اشتعال و بی رنگ است. این یک حلال است (مواد را حل می کند) و در تولید پلاستیک ، محصولات خانگی ، محصولات آرایشی و بهداشتی و مراقبت های شخصی مورد استفاده قرار می گیرد ، "دکتر سامانتا آیزمن از دکتر پوست Sinclair به مامامیا گفت.

"استون همچنین در بدن انسان تولید می شود و به طور طبیعی در خون و ادرار وجود دارد ، به عنوان یک محصول جانبی از متابولیسم."

ناخن آزمایشگاه ناخن ناخن Thea Phan افزود ، "در صنعت زیبایی ، استون برای از بین بردن لاک ناخن ، رنگ ژل و ناخن های اکریلیک و آماده سازی ناخن برای یک لایه جدید از لاک ناخن بسیار مناسب است. به طور معمول سالن ها از مانیکور 70-90 درصد محلول استون استفاده می کنند. "

استون موجود در پاک کننده لاک چگونه کار می کند؟
پاک کننده های لاک ناخن سنتی از یک حلال استون و یک ماده چرب مانند لانولین یا روغن کرچک تشکیل شده اند. استون با از بین بردن سریع لاک ناخن و از بین بردن لاک از سطح صفحه ناخن ، لاک را از بین می برد.

آیا استون سمی است؟
پاسخ کوتاه ، نه

"استون به عنوان سرطان زا ثبت نشده است (باعث سرطان می شود) و تصور می شود که سمیت کمی دارد. FDA (اداره غذا و دارو در ایالات متحده) استون را در چسب ها و پوشش های تماس با مواد غذایی ایمن ارزیابی کرده است. در اثر قرار گرفتن در معرض استفاده گاه به گاه یا متناوب از محصولات حاوی استون ، هیچ اثر حیاتی بر سلامتی وجود ندارد. دلیل اصلی اصلی نگرانی ، مصرف استون (و پاک کننده های بدون استون) به طور تصادفی در کودکان است. ”دکتر آیزمن گفت.

استون چه کاری برای ناخن ها انجام می دهد؟
پیچیده است

هر کاری که به غیر از اصلاح و کشیدن ناخن های خود انجام دهید ، نوعی آسیب می رساند ، اما هم دکتر ایزمن و هم فن موافقت کردند که بیشترین نگرانی در مورد استفاده از استون برای لاک ناخن ، ژل ، SNS و از بین بردن اکریلیک ، کمبود آب بدن است.

"پاک کننده مینای دندان ناخن حاوی استون می تواند باعث خشکی یا شکنندگی ناخن شود. همچنین می تواند باعث ایجاد درماتیت تماسی تحریک کننده دردناک (قرمز ، خشک ، خارش ، ملتهب) پوست اطراف ناخن شود که می تواند باعث درد و ناراحتی شود. پوست شکسته همچنین می تواند درگاهی برای عفونت باشد. ”دکتر آیزمن گفت.

فان افزود ، "مردم اغلب متوجه نمی شوند آسیبی که ما به ناخن هایمان وارد می کنیم از لاک زدن نیست ، بلکه از بین برنده است. قرار گرفتن در معرض استون می تواند باعث ناخن ها ، کوتیکول ها و پوست اطراف ناخن های شما قرمز ، خشک و پوسته پوسته شود. استون تأثیر بسیار زیادی روی پوست کوتیکول دارد که از محافظ ناخن شما است. پوست کوتیکول در معرض استون (ترک خوردن ، لایه برداری ، خونریزی) خشک خواهد شد. "

استفاده از استون برای از بین بردن ژل ، مانیکور SNS و شلاک یک بازی کاملاً توپ است.

"ژل ، SNS و شلاك به شدت به صفحه ناخن چسبیده اند ، بنابراین برای از بین بردن آنها به مدت 10-15 دقیقه نیاز به آغشته شدن نوک انگشتان در استون (یا حلال های دیگر) است. این قرار گرفتن طولانی مدت در معرض استون با شکاف ناخن (onychoschizia) و تغییر رنگ سفید ناخن ها (pseudo-leukonychia) همراه است. همچنین می تواند با نازک شدن کلی و شکنندگی شدید ناخن ها همراه باشد. بعد از آغشته شدن به استون ، پوست نوک انگشتان نیز تحت تأثیر قرار می گیرد و به دلیل خشک شدن پوست ، بلافاصله سفید به نظر می رسد. ”
بحث استفاده از استون برای از بین بردن لاک ناخن.
مطمئنا ، استون خالص ترین راه حل های موجود نیست ، اما همچنین بزرگترین نگرانی در صنعت لوازم آرایشی ناخن نیست.

همانطور که دکتر آیزمن توضیح داد ، روش های دیگر ناخن / مانیکور نیز وجود دارد که باید بیشتر نگران آنها باشید ، مانند عفونت های بهداشت نامناسب سالن ، درماتیت تماسی آلرژیک به اکریلات موجود در مواد آرایشی ناخن و لامپ های UV.

استون همچنین شناخته شده ترین نوع پاک کننده لاک ناخن است و لازم به ذکر است ، پاک کننده های بدون استون و بدون استون حاوی مواد شیمیایی هستند.

"اخیراً مایعات بدون استون تجاری شده اند. این تمایز باعث می شود که برخی از افراد معتقدند که استون سمی است ، اما هیچ مدرک علمی وجود ندارد که بگوید استون خطرناک تر از حلال های بدون استون است. ماده اصلی در پاک کننده های غیر استون معمولاً یک حلال کمتر تهاجمی و موثرتر مانند استات اتیل ساخته شده از اتانول و اسید استیک است. ”دکتر آیزمن گفت.

"پاک کننده های زیادی در بازار وجود دارد که کاملا" طبیعی "و قابل تجزیه زیست هستند ، اما حتی پاک کننده های لهستانی که می گویند" طبیعی "و" ارگانیک "هنوز حاوی حلال هستند (فقط استون نیستند). آنها معمولاً برای از بین بردن لاک ناخن به کار و تلاش بیشتری نیاز دارند و بنابراین می توانند ضربه بیشتری به پوست مجاور وارد کنند. "

به زبان ساده:

پاک کننده لاک ناخن استون = سریعترین راه برای پاک کردن لاک ناخن و بهترین روش برای لاک های براق / ضخیم / لجباز.
پاک کننده لاک ناخن بدون استون = روش ملایم تری برای از بین بردن لاک ، اما کمی بیشتر طول می کشد.
پاک کننده های لاک ناخن طبیعی = فاقد مواد شیمیایی اما برای از بین بردن لاک به اسکراب دستی نیاز دارد که باعث آسیب به ناخن می شود.

بنابراین اگر استون نباشد ، چه چیز دیگری؟
چگونه لاک ناخن را بدون استون پاک کنیم.
تعدادی پاک کننده لاک ناخن بدون استون در خارج وجود دارد ، اما همانطور که گفته شد ، همه آنها دارای یک حلال شیمیایی متفاوت هستند.

Phan گفت آزمایشگاه ناخن برای از بین بردن لاک ناخن از OPI Expert Touch Lacquer Remover استفاده می کند. این ماده حاوی 15 درصد استون و همچنین روغن هسته انگور ، ویتامین E و آلوئه ورا است.

نحوه حذف ناخن های اکریلیک بدون استون.
تکنسین ناخن Vanessa Schirripa از Pretty Little Things Beauty گفت که جایگزین استفاده از استون برای از بین بردن ناخن های اکریلیک روش سنتی فایل و مته است.

"یک تکنسین ناخن می تواند از انبر ناخن برای بلند کردن اکریلیک از بستر ناخن استفاده کند و از یک مته برای کمک به کاهش اکریلیک ضخیم و نه حل کردن آن استفاده کند. با این حال ، این می تواند یک روش نیمه دردناک برای از بین بردن ناخن های کاذب باشد زیرا مته می تواند کمی احساس سوزش در ناخن واقعی ایجاد کند. نه برای افراد ضعیف! " او به مامامیا گفت.

نحوه حذف Shellac بدون استون.
"Shellac بسیار نازک تر از اکریلیک است و می توان آن را از طریق پوست ، مته یا گاو پاک کرد. محصولات غیر استونی را می توان برای حذف موفقیت آمیز نیز استفاده کرد "، شریریپا گفت.

وی افزود: تمام آنچه شما باید انجام دهید این است كه یك پنبه را در یك محصول غیر استونی خیسانده و آن را به دور لاك شلك بپیچید. روی آن را با فویل بپوشانید و اجازه دهید 10 دقیقه خیس بخورد. سپس ، شلاک را بایگانی یا سوراخ کنید و کارتان تمام شد. "

نکته جانبی - برای کمک به به حداقل رساندن آسیب ، از بین هر چند مانیکور برای تقویت ناخن ها از یک محصول تقویت کننده ناخن استفاده کنید.

نحوه حذف ناخن های SNS بدون استون.
Schirripa گفت ناخن های SNS همچنین می توانند با یک فرآیند خیساندن غیر استون مشابه برداشته شوند ، اما از آنجا که SNS ضخیم تر از پوسته است ، کمی بیشتر طول می کشد.

”برای از بین بردن SNS ، ناخن ها را به مدت 30 دقیقه در پاک کننده بدون استون خیس کنید و یا تا زمانی که ژل شروع به ذوب شدن کند. پس از احساس شل شدن ناخن ، به آرامی با موچین آن را بیرون بیاورید. سپس ، می توانید یک تقویت کننده ناخن یا ناخن شفاف را تشکیل دهید ، شکل دهید و اضافه کنید.

حرف آخر در مورد سلامت استون و ناخن
بعد از همه اینها ، در اینجا افکار نهایی دکتر آیزمن آمده است:

"استون هنوز هم موثرترین و کمترین ضربه برای از بین بردن لاک ناخن است و در این مرحله به نظر سمی نیست و خطرات سلامتی ندارد. هر ماده ای را که انتخاب کردید ، بدون استون یا استون ، مطمئن شوید که پس از پاک کردن لاک ، دست ها و ناخن های خود را مرطوب کنید. "

 

لینک کوتاه: https://is.gd/BpAuNE



:: بازدید از این مطلب : 127
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : سه شنبه 4 خرداد 1400 | نظرات ()
نوشته شده توسط : سعید

 

عجیب نیست که ما می خواهیم آرایش کنیم. . . به نظر می رسد ما آرایش نکرده ایم؟ بحران زیبایی وجودی را کنار بگذارید ، مدل خارج از خدمت ، بدون هیچگونه آرایش و آرایش اینجا نیست که بماند. این نگاه به طور مستقیم بر خلاف ظاهر زیبایی "اینستاگرام" است که امروزه بسیاری از آنها را می بینیم - ابروهای پررنگ ، زیرپوشش کامل ، آستر بال دار ، می دانید که من در مورد چه چیزی صحبت می کنم. آرایش "بدون آرایش" اساساً حداقل ضروری است و بیشتر از تعداد محصولات روی مراحل استفاده تمرکز دارد.

ما بهترین نکات و ترفندها را برای این روند طبیعی و همچنین محصولات مورد علاقه خود را گردآوری کرده ایم تا شما را سریع و آسان به آنجا برساند.

 

1. ابتدا پوست
این شکل ظاهری کاملاً درخشان و طبیعی است. ساده ترین راه برای بدست آوردن آن؟ در واقع پوستی براق و طبیعی دارید. گرچه همه درخشش شگفت انگیز جوان آمال کلونی یا جنیفر آنیستون را ندارند ، اما ما می دانیم که چگونه آن را جعل کنیم! قبل از شروع این سفر آرایش بدون آرایش ، به مقداری از آمادگی پوست سر بزنید. استفاده از ماسک آبرسان صورت قبل از استفاده از آرایش مطمئن شوید که پوست از قبل نرم و مرطوب است.

2. نخست!
هنگامی که شما به دنبال یک نگاه حداقلی هستید ، آغازگر ساده ترین راه برای بدست آوردن پایه ای نرم است. می توانید انتخاب محصول خود را با توجه به نوع ظاهری یا نوع پوست خود برآورده سازید. یک پرایمر پر کننده منافذ بدون گرفتگی منافذ پوست ، منافذ پوست را صاف و پر می کند. یک آغازگر روشن کننده می افزاید که "از درون روشن می شود" و باعث می شود بیش از حد مرطوب به نظر برسید.

3. روشن شدن پوشش
از پایه های ضخیم و کامل برای این شکل دور شوید. مرطوب کننده های رنگی ، کرم های BB و CC به پوست شما رطوبت رسانی اضافی می دهند و هنوز هم باعث می شوند که برخی از کک و مک ها ، قرمزی ها و عیوب شما براق شوند. برای اینکه روی آن بیشتر بپوشد ، یا با یک اسفنج براش را با استفاده از برس زیرین اعمال کنید.

4- برای لکه ها از کانسیلر سبک استفاده کنید
اگر هنوز عادت ندارید لکه ها یا تیرگی های شما برطرف شود ، از یک کانسیلر سبک و مرطوب کننده استفاده کنید. با انگشتان خود مخلوط شوید - گرمای پوست باعث می شود محصول کاملاً ذوب شود!

5. همه چیز را کرم بزنید
کرم ها باعث می شوند همه چیز دقیقاً مخلوط شود و در آن فرو برود و به نظر می رسد طبیعی تر از پودرها باشد. پس از استفاده از پایه و کانسیلر خود ، یک برنزر کرم را با یک اسفنج مرطوب مخلوط کنید. اگر نگران همه چیز در طول روز هستید یا با قفل شدن با اسپری تنظیم کننده ، همه چیز را حفظ می کنید ، با یک برنزر پودر کمی تنظیم کنید.

6. شبنم دوست شماست
افزودن حالت شیری خوب به قسمت بالای استخوان گونه می تواند کمک زیادی به ظاهر طبیعی اما درخشان چهره شما کند. به جای اینکه به سراغ هایلایتر براق و براق سنتی بروید ، کرم با پایه شفاف را انتخاب کنید. این اساساً دقیقاً شبیه عرق (به نظر ناخوشایند می رسد ، اما به ما اعتماد کنید!) یا شبنم طبیعی پوست به نظر می رسد. بافت محصول نیز درست با سایر محصولات کرم موجود در صورت ترکیب می شود.

7. خیط و پیت کردن را جعل کنید
چیزی در مورد ظاهر طبیعی و براق پوست وجود دارد که بسیار زرق و برق دار و ناخوشایند است. با افزودن کمی رژگونه کرم به سیب گونه ها ، تا روی شقیقه ها و درست روی پل بینی ، این شکل را آسان دریافت کنید.

8. مسواک بزنید
بهترین قسمت این نگاه؟ ابروهای پر سر و صدا ، هر دو پذیرفته شده و دلگرم هستند. به سادگی با استفاده از ژل ابرو با الیاف و مسواک زدن آنها را به جای خود ، زیبایی ابروهای طبیعی خود را افزایش دهید.

9. ریمل سبک یا رد شوید
پوست با این ظاهر ستاره نمایش است ، بنابراین روشن نیست که روی مژه ها سبک شود. من می دانم که من از دوران راهنمایی ریمل مژه و ابرو قهوه ای استفاده نکرده ام ، اما مگر اینکه به طور طبیعی مژه های فوق العاده تیره ای داشته باشید (خیلی حسود!) ، بدون اینکه خیلی سنگین به نظر برسید چشم های شما را به آرامی باز می کند. مژه های خود را حلقه کنید و یک ریمل قهوه ای به مژه های بالا و پایین بزنید ، یا واقعاً به دنبال ظاهر طبیعی بروید و کلا از ریمل چشم پوشی کنید. آن مژه های طبیعی را تکان دهید!

10. لبهای پوستی
آه - بستنی ها. حالا گرسنه ام! به هر حال ، شما می دانید بعد از خوردن گل بستنی که لب های شما فقط رنگ طبیعی دارند ، می دانید؟ خوشبختانه محصولی وجود دارد که بدون دستهای چسبناک همان ظاهر را به شما می دهد. با استفاده از هر رژ لب و پاک کردن مقدار اضافی آن با دستمال ، راه خود را به این شکل هک کنید.

 

 

لینک کوتاه: http://gg.gg/umrg0

 



:: بازدید از این مطلب : 150
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : سه شنبه 28 ارديبهشت 1400 | نظرات ()
نوشته شده توسط : سعید

برنامه ریزی وعده غذایی هنگام تلاش برای تغذیه سالم می تواند بسیار مفید باشد.

داشتن لیستی از وعده های غذایی مناسب که هم مغذی هستند و هم به راحتی تهیه می شوند می توانند در وقت و هزینه شما صرفه جویی کنند ، به ویژه هنگامی که در دستورالعمل ها از منگنه های انبار یا مواد ماندگاری که احتمالاً در دست دارید استفاده شود.

در اینجا 28 صبحانه ، ناهار و شام آسان و سالم شامل برخی از گزینه های مناسب پسران و بودجه کم آورده شده است.

صبحانه
1. جو دوسر شبانه
جو دوسر شبانه یک گزینه صبحانه آسان است که بدون نیاز به زمان آماده سازی صبح است. بعلاوه ، آنها با مواد اولیه ای ساخته شده اند که بانک را نمی شکنند.

 



:: بازدید از این مطلب : 126
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : شنبه 25 ارديبهشت 1400 | نظرات ()
نوشته شده توسط : سعید

چگونه می توان لایه های زیرین پوست خود را شناسایی کرد و این به چه معنی برای شماست

چرا زیر بنای شما مهم است؟

وقتی نوبت به پیدا کردن یک رژ لب یا پایه می رسد ، معمولاً رنگ همان چیزی است که ابتدا به سمت ما جلب می شود. معمولاً دوست داشتن یک رنگ در پیشخوان زیبایی تنها برای کشف این است که وقتی آن را در خانه امتحان می کنید درست به نظر نمی رسد.

بیشتر این موارد مربوط به ته رنگ پوست شما است. این به رنگهای طبیعی در زیر سطح پوست شما اشاره دارد. درک زیر رنگ پوست برای یافتن پایه مناسب و انتخاب بهترین پالت های رنگ برای رنگ کلیدی است.

ادامه مطلب را بخوانید تا بدانید که چگونه می توانید ته رنگ منحصر به فرد خود را شناسایی کنید و از این اطلاعات برای برجسته سازی زیبایی طبیعی خود استفاده کنید

 



:: بازدید از این مطلب : 163
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : چهار شنبه 22 ارديبهشت 1400 | نظرات ()
نوشته شده توسط : سعید

 

هندوانه میوه ای خوشمزه و گوارا است که برای شما نیز مفید است.

این ماده فقط 46 کالری در هر فنجان دارد اما سرشار از ویتامین C ، ویتامین A و بسیاری از ترکیبات گیاهی سالم است.

در اینجا 9 مزیت برتر خوردن هندوانه برای سلامتی آورده شده است.

1. به شما کمک می کند تا هیدراته شوید
نوشیدن آب یک روش مهم برای هیدراته نگه داشتن بدن است.

با این حال ، خوردن غذاهایی که محتوای آب زیادی دارند نیز می تواند کمک کند. جالب اینجاست که هندوانه 92٪ آب است (1 منبع معتبر).



:: بازدید از این مطلب : 150
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : دو شنبه 20 ارديبهشت 1400 | نظرات ()
نوشته شده توسط : سعید

 

آیا خرید روغن آووکادو یک مد است یا واقعاً برای شما مفید است؟ این سوالی است که ما می پرسیم زیرا ما دائماً در مورد روغن آووکادو می شنویم ، اما همیشه مشخص نیست که چه چیزی باید در رژیم های غذایی خود بگنجانیم.

آنچه می دانیم این است که آووکادو سرشار از ویتامین E و چربی های اشباع نشده است و حاوی پروتئین بیش از هر میوه دیگر و پتاسیم بیشتر از موز است!

اما روغن از کجا آمده است؟

روغن آووکادو از گوشت آووکادو استخراج می شود و دارای فواید بهداشتی اثبات شده علمی است که می تواند به این معنی باشد که به زودی همه به دنبال قرار دادن آن در رژیم های غذایی نسبت به روغن های دیگر هستند.

 

فواید خرید روغن آووکادو اصل برای سلامتی

افزایش جذب مواد مغذی

ما باید بتوانیم مواد مغذی را به اندازه کافی جذب کنیم تا بدن از آنها به درستی استفاده کند ، اما گاهی بدن ما برای انجام این کار به طور طبیعی تلاش می کند. یکی از بهترین مزایای روغن آووکادو این است که جذب کاروتنوئیدها را افزایش می دهد.

 

کاروتنوئیدها چیست؟

خوب ، کاروتنوئیدها رنگدانه های آلی موجود در گیاهان هستند ، یعنی گیاهان برگ تیره مانند سبزیجات.

یک  مطالعه  نشان داد که افزودن روغن آووکادو به سالادها و سالسا جذب را بهبود می بخشد ، که عمدتا به لیپیدهای موجود در آووکادو نسبت داده می شود.

 

در تنظیم فشار خون کمک می کند

نشان داده شده است که محتوای پتاسیم و لوتئین در روغن آووکادو باعث تغییر مثبت میزان اسیدهای چرب در کلیه ها می شود ، در نتیجه تغییراتی در نحوه پاسخ کلیه ها به هورمون های تنظیم کننده فشار خون ایجاد می شود. 

فشار خون پایین به این معنی است که کلیه ها سالم می مانند و بدن بهتر قادر به سم زدایی از ترکیبات مضر و سمی است.

خطر بیماری های قلبی عروقی را کاهش می دهد

تقریباً 70٪ روغن آووکادو از اسید اولئیک سالم قلب ، یک اسید چرب امگا 9 اشباع نشده تشکیل شده است ، اما تنها به میزان اسید اولئیک نیست که ثابت می کند روغن آووکادو "قلب سالم" است. 

یک  مطالعه  نشان داد که نتایج آن حاکی از آن است که روغن آووکادو و محتوای آنتی اکسیدان آن را به عنوان یک روغن بالقوه برای استفاده به عنوان یکی از عوامل پیشگیری کننده سندرم متابولیک در نظر می گیرد ، زیرا سطح LDL را به طور قابل توجهی کاهش می دهد ، بدون اینکه بر سطح HDL تأثیر بگذارد. علاوه بر این ، نتایج نشان داد که روغن آووکادو اثراتی مشابه روغن زیتون دارد.

کاهش کلسترول "بد" همیشه برای سلامت قلب و عروق ما مفید است و به این معنی است که کلسترول HDL یا "خوب" بیشتری در بدن ما وجود دارد که به ما امکان می دهد در بهینه ترین عملکرد خود عمل کنیم.

 

می تواند برای کمک به پسوریازیس استفاده شود  

همیشه دیده شده است که روغنهای طبیعی یک راه حل برای افراد مبتلا به تحریکات پوستی مانند پسوریازیس است و یک آزمایش بالینی اخیر نشان داده است   که یک کرم ویتامین B 12 حاوی روغن آووکادو پتانسیل قابل توجهی به عنوان یک درمان موضعی و طولانی مدت برای پسوریازیس دارد به نتایج مثبت در طول مطالعه

 

به پیشگیری از بیماری پریودنتال کمک می کند

ترکیبی از روغن آووکادو و عصاره لوبیای سویا برای درمان بیماری پریودنتال مورد استفاده قرار گرفت و به دلیل افزایش مقادیر اینترلوکین ، فرضیه حاصل از  مطالعه  نشان داد که همین امر می تواند در مورد اثرات مضر اعمال شده توسط IL-1beta در بیماری های پریودنتال یک عمل پیشگیرانه اعمال کند.

موارد احتیاط

سوزش احتمالی پوست: مانند هر پماد یا کرم موضعی ، همیشه باید کمی روی ناحیه ای از پوست بدون آسیب بمالید و چند ساعت آن را بگذارید تا ببیند ناحیه تحریک می شود. 

واکنش های آلرژیک می تواند رخ دهد: همین مورد در مورد روغن ها وجود دارد ، به خصوص هنگامی که آنها را به غذا اضافه کنید. اگرچه نادر است ، واکنشهای آلرژیک به چند دلیل ممکن است اتفاق بیفتد و بسیار عاقلانه است که ابتدا مقدار کمی از آن نمونه برداری شود و آیا واکنشی وجود دارد یا خیر.

 

نتیجه گیری

به عنوان نتیجه گیری ، از نظر علمی ثابت شده است که روغن آووکادو دارای فواید مثبت سلامتی برای تغذیه ، پوست و حتی به اندازه بیماری لثه است. مثل همه چیز ، اعتدال مهم است اما اگر می خواهید روغنهای معمولی را که استفاده می کنید جایگزین روغن آووکادو کنید تا از مزایای آن بهره مند شوید ، ادامه دهید و آن را امتحان کنید!

 

لینک منبع: canvas.ubc.ca



:: بازدید از این مطلب : 308
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : دو شنبه 20 ارديبهشت 1400 | نظرات ()
نوشته شده توسط : سعید

روغن آووکادو یک روغن خوراکی و موضعی است که از میوه گیاه آووکادو استخراج می شود. این گیاه بومی آمریکای مرکزی و مکزیک است. امروز از میوه ی گلابی شکل این گیاه، روغنی بسیار مفید برای سلامتی تولید می شود به نام روغن آووکادو . روغن میوه آووکادو به اندازه روغن زیتون معروف نیست اما به همان اندازه خوشمزه و دارای خواص بی شماری است. دلیل اصلی خرید روغن آووکادو برای سلامتی این است که حاوی آنتی اکسیدان ها و چربی های سالم است.

تغذیه آووکادو
آووکادو کالری زیادی دارد. اندازه وعده پیشنهادی کوچکتر از حد انتظار شماست: 1/3 یک آووکادوی متوسط ​​(50 گرم یا 1.7 اونس). یک اونس 50 کالری دارد.

آووکادو سرشار از چربی است. اما این چربی اشباع نشده است ، که یک چربی "خوب" است و به کاهش کلسترول بد کمک می کند ، به شرطی که آنها را به میزان متوسط ​​مصرف کنید.

آووکادو نزدیک به 20 ویتامین و مواد معدنی ارائه می دهد. بنابراین در یک وعده 100 گرمی ، شما می توانید:

485 میلی گرم پتاسیم
81 میکروگرم فولات
0.257 میلی گرم ویتامین B6
10 میلی گرم ویتامین C
2.07 میلی گرم ویتامین E

آووکادو قند کمی دارد. و حاوی فیبر هستند ، که به شما کمک می کند تا مدت بیشتری احساس سیری کنید. در یک مطالعه ، افرادی که نیمی از آووکادوی تازه خود را به ناهار خود اضافه کرده اند علاقه بیشتری به خوردن غذا در 3 ساعت آینده نسبت به افرادی که میوه ندارند ، دارند.

فواید سلامتی آووکادو
یک سبک زندگی سالم که شامل مواد غذایی مغذی باشد می تواند به پیشگیری و برگشت بیماری کمک کند. آووکادو غذای سالمی است که می توانید اضافه کنید. ویتامین ها ، مواد معدنی و چربی های سالم که از آووکادو دریافت می کنید به پیشگیری از بیماری کمک می کند و بدن شما را در وضعیت مطلوبی حفظ می کند. آووکادو ممکن است به دفع موارد زیر کمک کند:

سرطان. فولات دریافتی از آووکادو ممکن است خطر ابتلا به برخی سرطان ها مانند سرطان پروستات و روده بزرگ را کاهش دهد. مواد مغذی موجود در آووکادو نیز ممکن است سرطان را درمان کنند.
آرتروز و پوکی استخوان. مطالعات روی عصاره های روغن آووکادو نشان می دهد که آنها می توانند علائم آرتروز را کاهش دهند. ویتامین K موجود در آووکادو با کاهش سرعت از دست دادن استخوان و دفع پوکی استخوان ، سلامت استخوان شما را افزایش می دهد.
افسردگی. تحقیقات نشان می دهد بین افسردگی و میزان کم فولات رابطه وجود دارد. فولات به شما در جلوگیری از تجمع ماده ای به نام هموسیستئین در خون کمک می کند. هموسیستئین جریان مواد مغذی را به مغز شما کاهش می دهد و باعث افزایش افسردگی می شود. مقادیر بالای فولات در آووکادو ممکن است به شما در حفظ علائم افسردگی کمک کند.
التهاب التهاب مزمن می تواند بسیاری از بیماری ها از جمله دیابت ، بیماری آلزایمر و آرتروز را از بین ببرد. ویتامین E موجود در آووکادو باعث کاهش التهاب در بدن شما می شود.

مواد مغذی موجود در آووکادو همچنین می توانند به حفظ سلامت کمک کنند:

هضم. آووکادو مملو از فیبر است. آنها به ویژه دارای فیبر نامحلول هستند ، نوعی که به انتقال مواد زائد از طریق بدن کمک می کند. فیبر شما را منظم نگه می دارد و می تواند از یبوست جلوگیری کند.
فشار خون. آووکادو سرشار از پتاسیم است. پتاسیم با کاهش سطح سدیم در خون و کاهش تنش در دیواره رگ های خون ، به سطح فشار خون کمک می کند.
قلب. بیشتر چربی سالم موجود در آووکادو اسید اولئیک ، یک اسید چرب اشباع نشده تک است. این چربی سالم برای قلب به کاهش التهابات قلبی عروقی کمک می کند. آووکادو همچنین دارای ماده مغذی به نام بتا-سیتوسترول ، نوع گیاهی کلسترول است. بتا-سیتوسترول به کاهش سطح کلسترول کمک می کند.
چشم انداز. لوتئین و زاگزانتین دو آنتی اکسیدان موجود در آووکادو هستند که برای چشم شما مفید هستند. آنها به محافظت از بافتهای چشم شما در برابر آسیب نور ماورا بنفش کمک می کنند و هم از آب مروارید و هم از تخریب ماکولا جلوگیری می کنند.
بارداری. برای جلوگیری از نقایص مادرزادی در مغز و ستون فقرات کودک ، روزانه حداقل به 400 میکروگرم فولات نیاز دارید. یک آووکادو حدود 41٪ آن را به شما می دهد.

آماده سازی آووکادو
آووکادو را در دمای اتاق نگهداری کنید ، به خاطر داشته باشید که رسیدن آنها 4-5 روز طول می کشد. برای سرعت بخشیدن به روند رسیدن ، آنها را در یک کیسه کاغذی به همراه یک سیب یا موز قرار دهید. وقتی پوست های بیرون آن سیاه یا بنفش تیره باشد و تحت فشار ملایم قرار بگیرد ، آنها آماده خوردن یا یخچال هستند.

قبل از برش آنها را بشویید تا آلودگی و باکتری از چاقو به خمیر کاغذ منتقل نشود.

گرچه گوآکامول محبوب ترین روش برای خوردن آووکادو است ، شما همچنین می توانید ماکارونی را پوره کرده و پرتاب کنید ، در دستور العمل های خوب پخته شده خود جایگزین کره یا روغن شوید یا ساندویچ ها را پخش یا برش دهید.

هنگام سفارش در رستوران به یاد داشته باشید که همه غذاهای آووکادو برابر نیستند. برخی از اقلام - مانند سیب زمینی سرخ کرده آووکادو و رول تخم مرغ آووکادو - با خمیر پوشانده شده و سرخ می شوند و باعث می شوند کالری و چربی آنها بسیار بالاتر باشد.

آلرژی آووکادو
اگر حساسیت به لاتکس دارید ، قبل از افزودن آووکادو به رژیم خود با پزشک خود صحبت کنید. افرادی که به آلاتکس حساسیت جدی دارند نیز ممکن است پس از خوردن آووکادو علائمی داشته باشند. همچنین ممکن است این اصطلاح را سندرم غذای لاتکس یا آلرژی به میوه لاتکس بشنوید.

محصولات لاتکس از پروتئین موجود در شیره درخت لاستیک برزیل (Hevea brasiliensis) ساخته می شوند. آووکادو دارای پروتئین بسیار مشابهی است که باعث واکنش آلرژیک می شود. علائم شما ممکن است خفیف یا جدی باشد. هر زمان آووکادو داشته باشید ممکن است بدتر شوند.

 

لینک منبع: دکاموند شیمی



:: بازدید از این مطلب : 143
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : شنبه 18 ارديبهشت 1400 | نظرات ()
نوشته شده توسط : سعید

رژیم کتوژنیک محبوب شده است.

مطالعات نشان داده است که این رژیم غذایی با کربوهیدرات بسیار کم ، چربی بالا برای کاهش وزن ، دیابت و صرع م (ثر است (منبع 1 ، منبع 2 ، منبع 3).

همچنین شواهد اولیه وجود دارد که نشان می دهد ممکن است برای برخی سرطان ها ، بیماری آلزایمر و سایر بیماری ها نیز مفید باشد.

هنوز هم ، برای تعیین ایمنی و کارآیی طولانی مدت آن ، تحقیقات با کیفیت بالاتر در مورد رژیم غذایی مورد نیاز است (1 منبع معتبر ، منبع 4 معتبر ، منبع 5 معتبر).

یک رژیم کتوژنیک معمولاً کربوهیدرات را به 20 تا 50 گرم در روز محدود می کند. گرچه به نظر می رسد این چالش برانگیز باشد ، اما بسیاری از غذاهای مقوی به راحتی می توانند در این روش غذا خوردن جای بگیرند.

در اینجا برخی از غذاهای سالم برای خوردن با یک رژیم کتوژنیک آورده شده است.

1. غذاهای دریایی
ماهی و صدف غذاهای بسیار دوستدار کتو هستند. ماهی قزل آلا و سایر ماهی ها سرشار از ویتامین های گروه B ، پتاسیم و سلنیوم و درعین حال تقریباً بدون کربوهیدرات هستند (منبع 6).

با این حال ، کربوهیدرات ها در انواع مختلف صدف ها متفاوت هستند. به عنوان مثال ، در حالی که میگو و اکثر خرچنگ ها فاقد کربوهیدرات هستند ، انواع دیگر صدف نیز وجود دارد (7 منبع معتبر ، منبع 8 معتبر).

اگرچه این پوسته پوسته ها هنوز هم می توانند تحت رژیم کتوژنیک قرار گیرند ، اما مهم است که وقتی می خواهید در محدوده محدودی بمانید ، این کربوهیدرات ها را حساب کنید.

در اینجا شمارش کربوهیدرات برای وعده های 3.5 اونسی (100 گرمی) برخی از انواع محبوب صدف (9 منبع معتبر ، منبع 10 معتبر ، منبع 11 معتبر ، منبع 12 معتبر ، منبع معتبر 13):

صدف: 4 گرم
صدف: 4 گرم
هشت پا: 4 گرم
صدف: 3 گرم
ماهی مرکب: 3 گرم
ماهی قزل آلا ، ساردین ، ​​ماهی خال مخالی و سایر ماهی های چرب سرشار از چربی های امگا 3 هستند ، مشخص شده است که در افراد دارای اضافه وزن و چاقی باعث کاهش سطح انسولین و افزایش حساسیت به انسولین می شود (14 منبع معتبر).

علاوه بر این ، مصرف مکرر ماهی با کاهش خطر ابتلا به بیماری و بهبود سلامت شناختی مرتبط است (14 منبع معتبر ، 15 منبع معتبر).

انجمن قلب آمریکا توصیه می کند هر هفته 1 تا 2 وعده غذایی دریایی مصرف کنید (16 منبع معتبر).

خلاصه
بسیاری از انواع غذاهای دریایی فاقد کربوهیدرات یا کربوهیدرات بسیار کمی هستند. ماهی و صدف نیز منابع خوبی از ویتامین ها ، مواد معدنی و امگا 3 هستند.


2. سبزیجات کم کربوهیدرات
سبزیجات غیر نشاسته ای از نظر کالری و کربوهیدرات کم هستند ، اما دارای مقدار زیادی مواد مغذی از جمله ویتامین C و چندین ماده معدنی هستند.

سبزیجات و گیاهان دیگر حاوی فیبر هستند که بدن شما مانند سایر کربوهیدرات ها هضم و جذب نمی کند.

بنابراین ، به تعداد کربوهیدرات قابل هضم (یا خالص) آنها نگاه کنید ، که کل کربوهیدرات ها منهای فیبر است. اصطلاح "کربوهیدرات خالص" به سادگی به کربوهیدرات هایی گفته می شود که توسط بدن جذب می شوند.

توجه داشته باشید که کربوهیدرات های خالص و تأثیرات آنها بر بدن تا حدودی بحث برانگیز است و تحقیقات بیشتری در این زمینه لازم است.

بسیاری از سبزیجات حاوی کربوهیدرات خالص بسیار کمی هستند. با این حال ، مصرف یک وعده سبزیجات نشاسته دار مانند سیب زمینی ، یام یا چغندر می تواند کل کل کربوهیدرات را برای روز افزایش دهد.

تعداد خالص کربوهیدرات برای سبزیجات غیر نشاسته ای از کمتر از 1 گرم برای 1 فنجان اسفناج خام تا 7 گرم برای 1 فنجان جوانه بروکسل پخته شده متغیر است (17 منبع معتبر ، منبع 18 معتبر).

سبزیجات همچنین حاوی آنتی اکسیدان هایی هستند که به محافظت در برابر رادیکال های آزاد ، مولکول های ناپایدار که می توانند باعث آسیب سلول شوند ، می شوند (19 منبع معتبر ، 20).

علاوه بر این ، سبزیجات چلیپایی مانند کلم پیچ ، کلم بروکلی و گل کلم با کاهش خطر ابتلا به سرطان و بیماری های قلبی مرتبط هستند (منبع 21 ، منبع معتمد 22).

سبزیجات کم کربوهیدرات جایگزینهای خوبی برای غذاهای با کربوهیدرات بالاتر هستند.

برای مثال:

از گل کلم می توان برای تقلید از برنج یا پوره سیب زمینی استفاده کرد
"zoodles" را می توان از کدو سبز تهیه کرد
کدو اسپاگتی جایگزین طبیعی اسپاگتی است
در اینجا چند نمونه از سبزیجات کتو دوستانه آورده شده است که باید در برنامه غذایی خود بگنجانید.

لیست سبزیجات کتو:
مارچوبه
آووکادو
کلم بروکلی
کلم
گل کلم
خیار
لوبیا سبز
بادمجان
کلم پیچ
کاهو
زیتون
فلفل (مخصوصاً سبز)
اسفناج
گوجه فرنگیها
کدو سبز
خلاصه
کربوهیدرات خالص موجود در سبزیجات غیر نشاسته ای از 1 تا 8 گرم در هر فنجان است. سبزیجات مقوی ، همه کاره هستند و ممکن است به کاهش خطر بیماری کمک کنند.

3. پنیر
صدها نوع پنیر وجود دارد. خوشبختانه اکثر آنها کربوهیدرات بسیار کمی و چربی زیادی دارند که این امر باعث می شود برای یک رژیم کتوژنیک مناسب باشند.

یک اونس (28 گرم) پنیر چدار 1 گرم کربوهیدرات ، 6.5 گرم پروتئین و مقدار کافی کلسیم فراهم می کند (23 منبع مطمئن).

پنیر سرشار از چربی اشباع است ، اما نشان داده نشده است که خطر بیماری قلبی را افزایش می دهد. در حقیقت ، برخی مطالعات نشان می دهد که پنیر می تواند به محافظت در برابر بیماری های قلبی کمک کند (24 منبع معتبر ، منبع 25 معتمد).

پنیر همچنین حاوی اسید لینولئیک مزدوج است ، که چربی است که با کاهش چربی و بهبود ترکیب بدن ارتباط دارد (26).

علاوه بر این ، خوردن منظم پنیر ممکن است به کاهش از دست دادن توده عضلانی و قدرت ناشی از افزایش سن کمک کند.

یک مطالعه 12 هفته ای در بزرگسالان مسن نشان داد که کسانی که روزانه 7 اونس (210 گرم) پنیر ریکوتا مصرف می کنند ، در مقایسه با دیگران ، توده عضلانی و کاهش قدرت عضلانی کمتری را تجربه می کنند (27 منبع معتبر).

در اینجا پنیرهایی آورده شده که کربوهیدرات کمتری برای رژیم کتو دارند.

لیست پنیر کتو:
پنیر آبی
بری
پنیر نرم فرانسوی
چدار
شور
جک کولبی
پنیر
پنیر خامه ای
فتا
پنیر بز
هالومی
هاوارتي
لیمبرگر
مانچو
ماسکارپونه
موزارلا
ذره بین
پنیر پارمزان
جک فلفل
مشروط
رومانو
پنیر رشته ای
سوئیس
خلاصه
پنیر سرشار از پروتئین ، کلسیم و اسیدهای چرب مفید است ، اما حاوی مقدار کمی کربوهیدرات است.

4. آووکادو
آووکادو فوق العاده سالم است. 3.5 اونس (100 گرم) یا تقریباً نیمی از آووکادوی متوسط ​​، حاوی 9 گرم کربوهیدرات است.

با این حال ، 7 مورد از آنها فیبر هستند ، بنابراین تعداد کربوهیدرات خالص آن فقط 2 گرم است (28 منبع مطمئن).

آووکادو سرشار از چندین ویتامین و مواد معدنی است ، از جمله پتاسیم ، ماده معدنی مهمی که بسیاری از افراد ممکن است به اندازه کافی از آن استفاده نکنند. علاوه بر این ، مصرف بیشتر پتاسیم ممکن است به شما کمک کند انتقال به رژیم کتوژنیک راحت تر باشد (29 منبع معتبر).

علاوه بر این ، آووکادو ممکن است به بهبود سطح کلسترول و تری گلیسیرید کمک کند.

یک مطالعه نشان داد که شرکت کنندگانی که روزانه یک عدد آووکادو می خورند اثرات مفیدی برای عوامل خطر متابولیک قلبی از جمله سطح پایین تر کلسترول LDL (بد) دارند. (30 منبع معتبر).

خلاصه
آووکادو حاوی 2 گرم کربوهیدرات خالص در هر وعده است و سرشار از فیبر و چندین ماده مغذی از جمله پتاسیم است. علاوه بر این ، آنها ممکن است به بهبود مارکرهای سلامت قلب کمک کنند.

 

لینک کوتاه: yun.ir/fcuddb



:: بازدید از این مطلب : 127
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : شنبه 18 ارديبهشت 1400 | نظرات ()