نوشته شده توسط : سعید

 

بیش از خانم ها احساس می کنند که به دلیل دکلته شدن شانشان خیانت شده است. سعی کنید همانطور که ممکن است از طریق رژیم های اختصاصی مراقبت از پوست صورت جوان شما را گسترش دهد ، پوست لطیف شود که از گردن آنها به صورت صورت بریده می شود ، در صورت محافظت از پوست طبیعی پاسخ نمی دهد و به دلیل سن زن بیش از حد است که تمایل نشان می دهد. در نتیجه ، انبوهی از راه حل های احتمالی برای این اثر "پوست کراپ" در پاسخ به تجارت به تقاضای منفعل نشده از بین رفته است - این محل قرار دارد به عنوان پاک کننده های فوری چین و چروک نامیده می شود.

چین و چروک های فوری به عنوان گلوله های نقره ای برای طیف وسیعی از زنان ، از کسانی که در 20 سالگی هستند و علائم خواب آنها شروع به ایجاد چین و چروک می کند ، تا زنان در 60 سالگی به دنبال تغییر سن و آسیب به آفتاب هستند. به همان اندازه که چشم انداز راه حل درمانی برای همه این زنان جذاب است ، با این شرایط بیشتر محصولات خود را بی اثر هستند. تنها زنان در جستجوی راه حلی هستند که با بین بردن فوری چین و چروک های دلخواه خود ، احساس سکسی و جوانی می کنند ، زنان خود را پیدا می کنند. متأسفانه در نهایت بیشتر زنان در محافظت از من در روند و احساس گمراهی می کند.

 

محصولات موضعی
بارزترین روش برای اصلاح شکل ظاهری دکوراسیون ، استفاده از محصولات صورت است. موادی که برای فرم مضر بیشتر است ، مانند رتینول و آلفا هیدروکسی اسیدها ، با بهبود سلول سلول ، آبرسانی و گردش خون موثر است و از پوستی با ظاهر تازه رونمایی می کند. این مواد فعال غالباً برای درمان ناحیه دکلته ناکافی وجود دارد ، زیرا پوست نازک تر و لطیف تر است و به دلیل عدم محافظت در برابر آفتاب آسیب می بیند. در نتیجه ، بیشتر کرم ها و سرم های موضعی پوست ، حتی وقتی ادعا می کنند که به طور مستقیم به دکلته پردازش می شوند ، بی اثر هستند. وعده های نتایج رادیکال اثر باطل می شوند. در همین حال ، درمان سایه و تهاجمی مانند لیزر ، مواد تزئینی جراحی در مورد دکلته بسیار حساس پوست سخت است. استفاده از متخصص پوست تا حد مجاز توصیه می شود که از بین بردن موقعیت چین و چروک های دکلته از این روش دور شوید.

 

پرکننده ها

تزریق گزینه طبیعی دیگری است که باید در نظر گرفته شود در واقع زنان متمرکز بر بازگرداندن پوست خود را به درخشش جوانی هستند. با ظهور بوتاکس TM ، تزریقات از نظر اجتماعی بیشتر قابل قبول هستند و مواد پارکننده پوستی مانند Restylane TM و Juvederm TM توسط متخصص پوست برای ناحیه تزئین استفاده می شود. اما آنها به سختی یک گلوله نقره ای وجود دارد: سه بار تزریق یا بیشتر موارد مورد نیاز است و علاوه بر این در صورت نیاز به ویزیت پزشک ، ممکن است به اندازه هر دلار ادامه دهد ، اگر احتمال دارد کبودی قابل توجه باشد و مزایای آن فقط سه ماه است است نتایج به دست آوردن زمان لازم است و به دلیل اینکه دوام بیشتر می شود ، زیرا خانم ها از این روش تردید دارند. تزریقات هنوز راه حل ناقص دیگری برای منطقه دکلته است.

 

گزینه های جراحی
سلول های پیوند بنیادی ، که شامل استخدام چربی از شکم یا ران داخلی زن ، تقسیم سلول های بنیادی و در نتیجه تزریق در دکلته وی است ، اکنون هم به طور گسترده تری در دسترس است. ایده در اینجا این است که شما می توانید با تزریق مواد چربی بومی ، پوست ظریف دکلته را جدا کرد. این عوارض به سختی فوری نیستند ، با سه تا شش ماه دوره درمان قبل از آشکار شدن نتایج کامل. و قیمت برچسب؟ حداقل 13000 دلار تأثیر گذار است؟ شاید منابعی مانند WebMD اثربخشی درمان را زیر سوال من مارک. دردناک؟ به طور قطع قابل دسترسی و فوری است؟ به ندرت.

 

موقعیت خواب

وضعیت خواب نقش جالبی در ایجاد چین و چروک در ناحیه دکلته دارد. وضعیت خواب راحت جنینی که بسیار از خانمها اتخاذ می کند و تأثیر می گذارد در آن خواب پهلو می گوید ، اگر بتوانم بر علیه آنها موثر باشد. هنگام خوابیدن به پهلو ، سینه های فوقانی این زنان به طور طبیعی به سمت پایین پایین افتتاح می شوند و چین های پوستی در ناحیه شکاف ایجاد می کنند که با گذشت زمان چین و چروک می شوند. من شرط می بندم که شما حداقل یک بار در زندگی خود راه حل مشابهی را امتحان کرده اید ، من می دانم که حتماً چنین کرده ام.

آیا به حال با بالش بین پستان های خود خوابیده اید؟ شما تنها نیستید یا ، آیا می خواهید از خواب سوتین استفاده کنید؟ هیئت منصفه هنوز در مورد تأثیرگذاری یا خطرناك بودن آنها نمی تواند كند ، اما از زنان برای محافظت از پوست مانند كاغذ روی سینه ، آنها را امتحان می كند. حتی گهواره های سر "ضد چروک" وجود دارد که برای جلوگیری از چروک شدن در هنگام خواب ، به پشت خوابیدن و منظور از چروکیدن نیاز دارد. پایین دست؟ آرامش کامل و عمیق هنگام خواب فدا شود که همانطور که احتمالاً حدس می زند دقیقاً یک دستورالعمل مناسب برای داشتن بدن سالم یا ظاهر جوان نیست.

 

پد های دکلته:

به دکلته خود امیدوار باشید
بیش از خانمها که با استفاده از محصولات قبلی ذکر نشده اند ، کاملاً به پایان رسیده اند و احساس آماده سازی می کنم که از این کار منصرف می شوند. اما یک راه حل در بازار وجود دارد که آنها باید امتحان کنند که شما را ترک نمی کند و نتایج بسیار سریع است.

پد های دکلته آخرین سری از نوآوری ها هستند که به ناحیه چروکیده دکلته می پردازند. این پد های چسبنده می تواند هنگام خواب به سینه شما بچسبند و با ایجاد یک محیط بهبود غیر تهاجمی و هدفمند در منطقه به مدت 8 ساعت کار عملی می کند.

 

با این حال ، مهم است که می دانید اکثر مارک های پد های پوستی صاف کننده چین و چروک اشکالاتی دارند. به عنوان مثال ، چسب چسبناک است ، لایه زیرین ضخیم است و دارای لبه ای ناراحت کننده است یا به صورت ناقصی شکل گرفته شده است و به راحتی در صورتی که تصور شود راحت نیست ، یا کل منطقه ای نیست که پوشش نمی دهد.

خوشبختانه ، SiO SkinPad یک استثنا است. این ماده از درجه پزشکی سیلیکون ، "سلاح مخفی" ساخته شده است که مدت زمان آن توسط جراحان پلاستیک برای بهبود زخم استفاده می شود ، و با دقت متناسب با فرم زنانه متناسب طراحی شده است تا به عنوان پوست دوم راحت تر شود. بهتر از این ، نتایج توسط متخصص پوست تایید شده است ، از نظر بالینی اثبات شده و بسیار سریع به دست شما می شود - در خواب یک شب بهبود می یابد توجه قابل مشاهده است. SkinPad یک شبانه روز با یک لایه بردار قبل از خواب برای نتایج کاملاً ملایم تکمیل می شود. *

پاک کننده چروک فوری جدید دکلته
منطقه دكلتاسیون به تمركز برجسته در رژیم مراقبت از پوست و ضد پیری زنان تبدیل شده است. ما توجه کافی به صورت و گردن ، لایه لایه برای ضد آفتاب و مرطوب کننده و استفاده از کلاه آفتاب می کنم ، اما غالباً از چشم چشم غافل می شود و بعداً باید آن را پردازش کرد. خوشبختانه ، فناوری سرانجام با این مشکل روبرو شد و یک پاک کننده جدید و یک شبه چین و چروک که در واقع اگر کار کند ، از امکان شما خارج است.

لینک : https://b2n.ir/w64598



:: بازدید از این مطلب : 152
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : سه شنبه 19 اسفند 1399 | نظرات ()
نوشته شده توسط : سعید

 

تغییر رنگ موی فرد همیشه یکی از بهترین درمان های بی حوصلگی بوده است. و با خیر یکی از گسترده ترین عوارض جانبی ویروس کرونا ، تعجب آور نیست که مردم در این مدت از نظر اجتماعی رنگ موهای خود را به چپ و راست تغییر دهند.

نیازی به گفتن نیست که بارداری نه شما را از خلوص رد می کند و نه تمایل به ایجاد یک تغییر بزرگ زیبایی. به عنوان نمونه هیلاری داف را در نظر بگیرید. این بازیگر به تازگی کلیپ های ویدئویی را در استوری های اینستاگرام خود را به اشتراک گذاشته است که در آن کل سر او با فویل پوشانده شده است به دلیل رنگ آمیزی ها شما را سفید می کند و ایده آل برای رنگ آبی است که رنگ آن را ایجاد می کند می کند وی اظهار داشت که چه مشتری خوبی دارد ، فقط یک بار از خواب برخاست و به دستشویی رفت زیرا هشت ماه باردار است.

چند ابرو بالا انداخت. همه ما توصیه های متفاوتی را در مورد اینکه آیا سفید کردن و یا رنگ آمیزی موهای شما در صورت انتظار خوب است یا نه شنیده ایم. آیا ، آیا در واقع رنگ آمیزی موهای شما در دوران بارداری بی خطر است؟ به گفته کارشناسان ، پاسخ بله یا خیر ساده نیست.

 

آیا ترکیبات موجود در درمان رنگ مو بدون خطر وجود دارد؟
زمانی وجود داشت که ترکیبات موجود در رنگها و مواد سفیدکننده بسیار مشکوک تر از امروز هستند. لورن استریچر ، استاد کلینیک زنان و زایمان می گوید: "وقتی سالها پیش می روند که به طور معمول به رنگهای مو نگاه کنند ، مواد شیمیایی سمی را نیز در اندروید و موارد دیگر را با مشکل روبرو کرده اند. و در حال حاضر ، این فقط نیست چنین نیست. " در دانشکده پزشکی فاینبرگ دانشگاه نورث وسترن. "آیا مواد سرطان زایی در آن وجود دارد؟ نه. مواردی وجود دارد که در بارداری مشکل ایجاد کند؟ خیر".

Aleha Aziz ، استادیار زنان و زایمان در دانشگاه کلمبیا ، موافق است که رنگ مو و سفید کننده معاصر در صورت استفاده از صحیح خطرات سلامتی ندارد. "مواد شیمیایی در رنگ مو به طور کلی تصور نمی شود مضر است ، و نشان می دهد که شما را جذب می کند سیستمیک از محصولات مو حداقل است ،" او می گوید جذابیت. "ممکن است به مقدار زیاد جفت برای آسیب رساندن به جنین بعید است."

استرایچر می گوید: "هیچ یک از این موارد در دوران بارداری آزمایش نشده است و این آزمایش نیز باعث می شود." "هیچ کس نمی خواهد 10 هزار زن باردار را بردارد و همه آنها باید یک بار در ماه موهای خود را رنگ کنند و ببینند که آیا نوزاد خوب است."

 

چه زمانی امن ترین زمان در دوران بارداری برای سفید شدن یا رنگ آمیزی موهای شما است؟
اگر هیچ مدرک قطعی مبنی بر ضرر رساندن رنگ مو یا سفید کننده برای مادر یا جنین در هر مرحله از بارداری وجود ندارد ، اما ممکن است بخاطر 12 ماه اول بارداری تلاش کند تا باعث شود که جنین در این مدت اتفاق نیفتد. عزیز به آلوور می گوید: "به طور کلی ، مانند اکثر موارد در بارداری ، انتظار می رود بعد از سه ماه اول بارداری یا رنگ آمیزی مو توصیه شود." "پس از این دوره ، خطر آسیب رساندن مواد شیمیایی به جنین بسیار کم است."

استرایچر نیز توصیه می کند مشابه آن را به شما ارائه داده است. او می گوید: "اگر می خواهید موهای خود را رنگ کنید ، صبر کنید تا از سه ماه اول خارج شوید. شاید این کار را انجام دهید تا مقدار آن را انجام دهید." "اما من هرگز به مردم نگفته ام که موهای خود را رنگ نکنند."

 

آیا گزینه های رنگ آمیزی مو وجود دارد که ایمن تر از رنگ و سفید کننده سنتی باشد؟
این چیزی است که روی من نمی تواند باردار شود زیرا پوست سر جذب می شود مهم است ، به همین دلیل گزینه های گزینه ای است که می تواند در هنگام اشتیاق تغییر رنگ ذهن شما را راحت کند. عزیز می گوید: "برجسته سازی یا رنگ آمیزی موهای فرد با قرار دادن رنگ روی تارهای مو به گونه ای که به پوست سر دست نزند ، خطر را کاهش می دهد ، زیرا مواد شیمیایی فقط توسط جذب پوست می شود توسط پوست سر و جریان خون. "

عزیزم توضیح می دهد ، از آنجا که منافذ عمیقی در پوست سر وجود دارد و احتمال جذب داخلی دارد ، هر ماده شیمیایی کمتری وجود داشته باشد ، بهتر است. استفاده کنید ، او می گوید ، رنگهای گیاهی نیمه دائمی مانند حنا یک گزینه بی خطر است. اگر این موارد نیز به یک نگاه دقیق نیاز دارند. "اطمینان حاصل کنید که قبل از خرید برچسب ها را بررسی کرده اید ، زیرا برخی از محصولات یا فرآورده های" طبیعی "می توانند به همان اندازه گزینه های مواد شیمیایی سنتی داشته باشند."

در نهایت ، انتخاب رنگ آمیزی یا رنگ آمیزی مو در دوران بارداری با خود شما و میزان راحتی شما با آنچه که لازم شده است - و ناشناخته است. عزیز می گوید: "هیچ مدرکی وجود ندارد که سفید کننده مو یا مواد شیمیایی رنگ باعث نقایص مادرزادی ، سقط جنین یا عوارض دیگر شود ، به ویژه به مقدار زیاد استفاده شخصی می شود." "با این شرایط هیچ مطالعه ای ایمنی بی چون و چرا نشان نمی دهد."

 

لینک : https://is.gd/2uw6EQ



:: بازدید از این مطلب : 153
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : شنبه 16 اسفند 1399 | نظرات ()